dissabte, 17 de novembre del 2012

Visitem la Vil·la-Casals Museu Pau Casals

Com el passat 14 de novembre va ser vaga general i no vam poder fer cap activitat, des de seminari ens van proposar fer una activitat educativa per lliure. Jo vaig triar anar a visitar la Vil·la-Casals, Museu Pau Casals, situada a Sant Salvador (Barri maritim del Vendrell).

Vaig decidir fer aquesta visita perquè recordo que quan era petita, amb la meva escola hi haviam anat i m'havia agradat molt. 

La visita la vaig fer dissabte 17 de novembre. La veritat és que vaig gaudir molt d'aquesta petita visita. Em van explicar que quan els infants venien de visita els hi explicaven la història del petit Pau Casals, ensenyaven l'instrument que ell tocava i els hi deixaven tocar-lo una mica, etc.

Va ser un matí molt complert i molt divertit, crec què és una visita molt adequada per a nens de 3 a 6 anys, ja que ho fan d'una manera molt didàctica i participativa.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada